Не харесвам артикул, мога ли да го върна?
Да, имате възможност да върнете неправилно изпратени, повредени или дефектни артикули, дефектни артикули в рамките на 5 дни след получаване на поръчката.
✔ Как да върна артикул?
Моля, свържете се с нас предварително.
Всички артикули в пратката трябва да бъдат върнати в оригиналната си опаковка с непокътнати етикети.
След запитване на contact@brand-hub.bg и одобрение от наша страна направете копие на оригиналната стокова разписка или фактура, подчертавайки артикулите, които се връщат или обменят, и го поставете във вашата пратка за връщане.
Нашият отдел за връщане ще провери всички стоки при връщане и всички заявки за възстановяване ще бъдат обработени в рамките на 14 работни дни след получаване на върнатата пратка.
Моля, запазете валидна фактура, включително номер за проследяване, в случай че колети бъдат изгубени при транспортиране.
Всички случаи на неполучена доставка няма да бъдат валидни без тази фактура. Ваша е отговорността да предявите рекламация към куриера за всички пратки/колети, изгубени при транспортиране.
✔ В кой момент мога да направя заявка за връщане на моята поръчка?
Връщане на неправилно изпратени, повредени или дефектни артикули с дефекти може да бъде поискано в рамките на 5 дни от получаване на артикулите.
✔ Къде да изпратя артикули за връщане?
Ще ви бъде изпратен имейл с адреса, на който да изпратите артикулите за връщане.
✔ Мога ли да сменя артикула си?
Не, не е възможно да промените вашия артикул. Веднага след като продуктът бъде върнат, ще бъде издадено кредитно известие.